figure-1
Pratimai galvai gali padėti pagerinti galvos smegenų kraujotaką, galvos sustingimą, sumažinti galvos skausmą.
figure-2
Pratimai galvai gali padėti pagerinti galvos smegenų kraujotaką, galvos sustingimą, sumažinti galvos skausmą.
figure-3
Pratimai galvai gali padėti pagerinti galvos smegenų kraujotaką, galvos sustingimą, sumažinti galvos skausmą.
figure-4
Pratimai galvai gali padėti pagerinti galvos smegenų kraujotaką, galvos sustingimą, sumažinti galvos skausmą.
Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Naujausi straipsniai, pratimai:
Peržiūrėta: 5203 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Sportuokim kartu – mama + vaikas Po gimdymo ne viena moteris skundžiasi užsilikusiais kilogramais ar suglebusiu kūnu. Atgauti ankstesnes kūno formas padeda mankšta, taip pat jos dėka išvengiama kai kurių pogimdyminių komplikacijų. Net jei nėra galimybių sportuoti klube, rasti laiko mankštai namuose įmanoma.
Peržiūrėta: 1384 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Straipsnius rašo "G7 Sportas" treneriai Jūsų paslaugoms - sporto ir sveikos gyvensenos ekspertai
Peržiūrėta: 2803 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Centras Bet kokio judesio pradžia – tai kūno centras. Jeigu mes susimąstysime, kad būtent nuo šitos anatominės dalies viskas prasideda, tai turėtume lygiai taip pat galvoti, kad ši vieta turi būti labai stipri ir apsaugota. Todėl Pilateso metode daug dėmesio skiriama zonos, vadinamos jėgos centru, stiprinimui ir aktyvinimui. Būtent nuo šios zonos prasideda viso kūno stiprinimas.
Peržiūrėta: 2987 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Įtūpstai į priekį Šis pratimas veinas iš papračiausių partimų skirtas kojų raumenims. Atliekant daug pakartojimų padeda išlavinti raumenų ištvermę. Galime pratimuose panaudoti papildomus svorius (štangą, hantelius, girutę). Pratimas tinka visiems, tik reikia pasirinkti tinkamą pakartojimų skaičių ir teisingą atlikimo techniką.
Peržiūrėta: 5040 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Krūtinės raumenų stiprinimas Fizinis aktyvumas – tai vienas geros sveikatos ir ilgaamžiškumo veiksnių. Atliekant pratimus bent keletą kartų per svaitę, galima pasiekti gerų rezultatų, akivaizdaus sveikatos pagerėjimo bei energijos pagausėjimo!
Peržiūrėta: 4316 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas šuoliui gerinti Pratimas šuoliui ir kojų raumenims stiprinti. Šis pratimas panašus, kaip įtupstai vietoje, tik šiame pratime šuolio metu keičiamos kojų padėtys. Tai reikalauja susikaupimo ir tikslumo atliekant šuolį. Toks partimas gerina vertikalų šuolį.
Peržiūrėta: 3231 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Kodėl tempimo pratimai yra labai svarbūs? Tempimo pratimus būtina atlikti visuomet prieš ir po treniruočių. Jų dėka išvengiama raumenų, sąnarių perkrovos ar net traumų. Svarbu daryti tempimo pratimus raumenims, raiščiams visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas iš būdų palaikyti kūno lankstumą.
Peržiūrėta: 5642 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Atsilenkimai Yra daug skirtingų būdų, kaip atlikti atsilenkimus ir stiprinti pilvo presą. Tačiau šis laikomas vienu iš saugiausių.
Peržiūrėta: 15308 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimai pilvukui sėdint ant kėdės Sėdimas darbas, stresas, nereguliari mityba sukelia nemažą diskomforto jausmą: pilvukas ima gurguliuoti, jaučiamas tempimas, maudimas, raumenys suglemba, sąnariai tampa nepaslankūs. "G7 Sportas" jogos meistras Mantas Sakalauskas papasaka apie kelis paprastus, tačiau veiksmingus jogos pratimus, kuriuos galima atlikti prie darbo stalo.
Peržiūrėta: 5616 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Pietų pertraukėlė“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Pietų pertraukėlė" skirtas stiprinti mamytės kojas. Pratimo metu vaikutis būna šalia mamos, jo metu galima net žindyti mažylį.
Peržiūrėta: 1904 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
"Jojam" Per mamos ir vaiko mankštos pratimą "Jojam" mažyliai pasijunta tikrais raiteliais , o mamytės ne tik savotiškai žaidžia su mažyliu, bet ir stiprina sėdmenis ir šlaunų raumenis.
Peržiūrėta: 2115 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Bučkis“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Bučkis" skirtas lavinti mamytės krūtinės raumenims. Pratimo metu vaikutis irgi gauna daug mamos dėmesio - mamytės bučinukų.
Peržiūrėta: 1996 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Labas, mažiuk“ Mamos ir vaiko mankštos pratimas "Labas mažiuk" suteiks džiaugsmo mažyliui, o mamytė galės šauniai prasimankštinti.
Peržiūrėta: 2148 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Tūpt ir stot“ Mamų ir vaikų pratimas "Tūpt ir stot" padės sustiprinti kojas, rankas bei ryšį su vaikučiu.
Peržiūrėta: 2246 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
"Skrendam" Pratimas "Skrendam" yra vienas iš labiausiai patinkančių mažyliams su kurias sportuojama namuose.
Peržiūrėta: 2374 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
„Kėdutė“ Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. O mankštintis kartu su mažyliu - gera smagu abiems.
Peržiūrėta: 2260 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Sportuoju namie Auginant vaikutį ne viena skundžiamės po nėštumo užsilikusiu kilogramu ar kūno glebumu. Net jei neturite galimybių sportuoti sporto klube, rasti pusvalandį laiko mankštai namuose įmanoma. Konsultuoja Sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ kineziterapeutė ir trenerė Agnė Samienė.
Peržiūrėta: 5975 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Atsistatymas po gimdymo Gimus kūdikėliui, visas aplinkinių ir mamytės dėmesys skiriamas jam, tačiau mama neturėtų užmiršti ir savęs. Neštumo metu priaugama svorio, pilvo raumenys išsitempia – reikia vėl sustiprėti ir susigražinti buvusias kūno linijas. Kaip tai įgyvendinti, pataria sveikatingumo ir sporto klubo „G7 Sportas“ trenere ir kineziterapeutė Agnė Samienė.
Peržiūrėta: 5244 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Naujovė Lietuvoje - funkcinės treniruotės Viena pagrindinių naujovių sveikatingumo ir sporto klube „G7 Sportas“ – funkcinės treniruotės pagal DFKA sistemą treniruoklių salėje. Nors užsienyje tai seniai taikoma metodika, tačiau Lietuvoje ji nauja ir kol kas dar mažai žinoma, bet labai perspektyvi kryptis, kuri nėra būdinga įprastoms treniruoklių salėms, dauguma jų nėra tam pritaikytos.
Peržiūrėta: 5255 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau