Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
BodyFlex pratimai
Body Flex kvėpavimo technika Body Flex kvėpavimas skirstomas į keletą etapų. Jis gali atrodyti paprastas, bet reikia įdėti pastangų, kad iš ties būtų kvėpuojama taisyklingai.
Peržiūrėta: 31298 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Pratimas šono tempimas Šis Body Flex pratimas lieknina liemenį ir „nutirpdo“ lašinukus nuo klubų.
Peržiūrėta: 14657 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas grimasa Pratimas grimasa veiksmingai stiprina kaklo raumenis, padeda atsikratyti dvigubo pagurklio.
Peržiūrėta: 9159 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas kojų tempimas atgal Body Flex pratimas kojų tempimas atgal stangrina sėdmenis ir lygina užpakalinius šlaunų raumenis.
Peržiūrėta: 9321 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas „seiko“ Žodis „seiko“ japonų kalboje reiškia „liepsna“. Atliekant šį Body Flex pratimą iš tikrųjų atrodo, kad riebalai ant klubų ir šlaunų degte dega.
Peržiūrėta: 9862 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau
Pratimas deimantas Body Flex pratimas deimantas stiprina rankas, ypač apatinį rąstą (trigalvį raumenį) ir krūtinę prilaikančius raumenis.
Peržiūrėta: 6824 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas irklinė valtis Body Flex pratimas irklinė valtis stiprina vidinius šlaunų raumenis, lieknina kojas ir klubus.
Peržiūrėta: 7532 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas riestainis Body Flex pratimas riestainis skirtas liemeniui ir išorinei šlaunų daliai.
Peržiūrėta: 6870 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas kojų tempimas Body Flex pratimas - kojų tempimas skirtas pakinkliams ir užpakalinei šlaunų daliai, joje dažniausiai išryškėja pirmieji celiulito požymiai.
Peržiūrėta: 8618 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas katė Body Flex pratimo katė metu tempiami beveik viso kūno raumenys. Jis ypač padeda tiems, kuriuos nuolat kamuoja nugaros skausmai.
Peržiūrėta: 6605 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas pilvo presui Body Flex pratimas - pilvo presas yra skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti.
Peržiūrėta: 12590 kartų  |  Komentarų: 2  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS


Julius Gaižauskas

tel.: 8 684 93174
el. paštas: julius@grybo7.lt 

 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt