Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pilvo presui
Pratimai pilvo presui Pilvas (taip vadinamas pilvo presas) yra sudarytas net iš keturių porų raumenų, kurias, iš esmės, reikia treniruoti kiekvieną atskirai. Yra begalė pratimų pilvo raumenims ir kiekvienas jų labiausiai treniruoja tik vieną raumenų porą. Maža to, net vieno pratimo skirtinga atlikimo technika gali treniruot visiškai skirtingus pilvo raumenis.
Peržiūrėta: 18414 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Body flex pratimas pilvo presui Body Flex pratimas pilvo presas skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti.
Peržiūrėta: 13595 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Atsilenkimai Yra daug skirtingų būdų, kaip atlikti atsilenkimus ir stiprinti pilvo presą. Tačiau šis laikomas vienu iš saugiausių.
Peržiūrėta: 13879 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS


Julius Gaižauskas

tel.: 8 684 93174
el. paštas: julius@grybo7.lt 

 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt