Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pilvo presui
Pratimai pilvo presui Pilvas (taip vadinamas pilvo presas) yra sudarytas net iš keturių porų raumenų, kurias, iš esmės, reikia treniruoti kiekvieną atskirai. Yra begalė pratimų pilvo raumenims ir kiekvienas jų labiausiai treniruoja tik vieną raumenų porą. Maža to, net vieno pratimo skirtinga atlikimo technika gali treniruot visiškai skirtingus pilvo raumenis.
Peržiūrėta: 21489 kartų  |  Komentarų: 3  |  Skaityti plačiau
Body flex pratimas pilvo presui Body Flex pratimas pilvo presas skirtas ir viršutinei, ir apatinei pilvo daliai stiprinti.
Peržiūrėta: 15628 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Atsilenkimai Yra daug skirtingų būdų, kaip atlikti atsilenkimus ir stiprinti pilvo presą. Tačiau šis laikomas vienu iš saugiausių.
Peržiūrėta: 16391 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt