Straipsniai, pratimai:
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pratimai nėščiosioms
Slinkimas siena Pratimas Slinkimas siena skirtas nėščiosioms. Jis labai nesudėtingas: moteris stovi nugara atsirėmusi į sieną, kojos pečių plotyje. Ji slysta žemyn (tupia) lenkdama kojas iki tol, kol patogu, po to kyla aukštyn.
Peržiūrėta: 5443 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Pratimas pilvo raumenims Pratimas skirtas pilvo raumenims stiprinti nėštumo metu.
Peržiūrėta: 8826 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Modifikuotas rankų ir kojų stiprinimas Nėštumo metu pilvui padidėjus tampa sunku patogiai atlikti pratimus kniūpsčioje padėtyje, todėl pratimai, kurie būna atliekami tokioje padėtyje yra modifikuojami.
Peržiūrėta: 6351 kartų  |  Komentarų: 0  |  Skaityti plačiau
Kokie pratimai tinka nėščioms moterims? Saikinga 30 minučių mankšta kasdien nėščioms moterims padeda nepriaugti svorio, kovoti su nėštumo metu kylančiais skausmais, o retkarčiais net įveikti nemigą.
Peržiūrėta: 11348 kartų  |  Komentarų: 1  |  Skaityti plačiau

Partneris SPORTO KLUBAS



 Egidijus Kučinskis

tel.: 8 601 44679
el. paštas: egidijus@grybo7.lt